Onze waarden

Onze waarden

Klantgericht

Alles staat of valt inderdaad met een tevreden klant. We luisteren aandachtig naar de noden en behoeften van onze klanten en doen dan ons uiterste best om een oplossing op maat aan te bieden, zoals de klant het wenst met focus op het te bereiken doel.


Wijzigen een aantal elementen tijdens de loop van het (transport)proces, geen nood, dan passen we ons gewoon aan. De klant is immers koning(in).


Duurzame samenwerking

Uit ervaring weten we dat de beste samenwerking er één is op lange termijn. Dat laat beide partijen, klant en onszelf, toe elkaar beter te leren kennen en te respecteren, wat alleen maar een positieve invloed kan hebben.


Als familiebedrijf met een sterk, geëngageerd team, zijn we ook heel betrokken bij onze activiteit en de relatie met onze klant.


Je kan transporten organiseren, en je kan transporten organiseren alsof we het voor ons zelf zouden doen. Dit verschil in aanpak heeft een enorme impact op de manier waarop de klanten de service ervaren.

A satisfied customer is the best business strategy of all.”

– Michael LeBoeuf (Amerikaans zakenauteur)

“A pessimist sees the difficulty in every opportunity;

an optimist sees the opportunity in every difficulty.”


– Winston Churchill (Brits premier)

Vertrouwen

Samenwerken op lange termijn impliceert wederzijds vertrouwen en respect. Door open te staan voor onze klanten leren wij hen goed kennen en vice versa. Op termijn creëert dit een vertrouwensband zodanig zelfs dat sommige klanten ons als deel van hun team gaan beschouwen, als verlengde van hun eigen bedrijf.


Een manier van (samen)werken die hun eigen prestaties alleen maar de hoogte indrijven. Klanten leren ook snel dat wij zeer ernstig met ons vak bezig zijn, maar niettemin altijd te vinden zijn voor een grap of kwinkslag.


Optimisme

Het leven verloopt al eens niet echt op de manier die wij hopen of wensen. Een tegenslag komt soms bij de besten voor. We moeten daar niet flauw over doen. Niets of niemand is perfect.


Op zo’n momenten moet men vooral kalm en sereen kunnen blijven en mogen we ons niet uit ons lood laten slaan.


Bij Zerpa slagen we daar in. “Optimistisch blijven, het probleem gewoon oplossen en er lessen uit trekken voor de toekomst, basta!”, da’s ons motto.